måndag 9 februari 2009

Bara snö, snö, snö och ännu mera snö ...

Idag är det ju faktiskt första dagen på sportlovet och nu har jag precis ätit frukost och ska snart hoppa in i duschen för att efter ringa till Sofia. Oj, vilken lång mening det blev, hehe. Jag har faktiskt börjat äta gröt till frukost nu ;o haha.. Jag har tittat lite på när min lillebror Erik har spelat tennis, på wii-et. Det går inte alltid så bra, hehe. Är glad för nu är det bara 10 dagar kvar till min födelsedag! (: Har en nedräknare på datorn. Jag har önskat mig lite olika saker som; High School Musical Senior Year, underkläder, påslakan, en jacka och en resväska. Men allra mest har jag önskat mig en hund!! Men det kommer jag aldrig få. ): Både pappa och Erik kan tänka sig att ha det, men mamma är absolut imot en hund. Hon säger att vi inte har tid för det och att det är synd om den för den måste vara ensam hemma själv hela dagarna. Fast det är ju inte sant! För farmor har sagt att hon kan ha hunden hos sig! (: Så jag får fortsätta övertala mamma, men tiden börjar rinna iväg. Annars får jag ta det tills nästa år.. Jag har hittat världens bästa resväska jag vill ha! Det finns både ett speciellt skofack och ett smutsfack. hehe , och så får man en sminkväska till också (: Hoppas bara att jag hittar den för då kommer jag nog att få den (:

Men nu hinner jag inte skriva mer för jag måste duscha och göra mig i ordning!
See you all later!
XoXo SÅFIA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar