måndag 23 februari 2009

We go back, back, back to school again!

Jag fick MVG på mitt Kemiprov!! :D Jag är huuuuur glad som helst nu! Fast jag hade varit ännu gladare om jag inte hade haft ont i benet/höften och om jag hade haft lov som mina kusiner från Stockholm har! Hehe, men man kan ju inte få allt :b Nu har jag i alla fall börjat min nedräkning till Sälen. Det är "bara" 33 dagar kvar om någon ville veta (: och så letar jag vänner på facebook, om någon av er som läser det här har det kan ni kommentera eller skriva till mig på msn.
Nu ska jag egentligen börja plugga men jag oooooooorkar inte! My goood!
Igår skrev jag att jag inte skulle hinna blogga idag för jag hade match i Vetlanda. Det har jag också, men på träningen igår så sträckte jag höften och partiet runt det så det gör väldigt ont när jag springer.
Men nu så måste jag sätta igång med läxorna så att jag hinner se 90210 sen (;

Pusssen :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar