söndag 1 mars 2009

Saturday without sun!

Igår var det så himla skönt väder men det är det inte idag! ;s Varför gav jag mig inte ut på en joggingrunda igår i solskenet!? Känner mig jättedum nu.. gjorde det idag istället men det gick inte så bra för jag fick jätteont i benhinnorna :/ Så jag fick jogga väldigt lugnt och sedan gick jag, mamma och pappa upp till företagshälsan och körde lite styrketräning. Haha, jag körde faktiskt bänkpress med hela 22 kilo! :b Känns skönt i kroppen nu! (:
Vasaloppet var ju tidigare idag. Jag såg bara lite i slutet när de första hade gått i mål och den andre som gick i mål var Oskar Svärd som bor i Eksjö!! Hur coolt som helst ju! (: Men ärligt talat, så fattar jag inte vitsen med att åka längdskidor i 9 mil. Haha, fast alla har ju olika intressen.
Jag har börjat göra iordning mina byxor idag med (: Har gjort hål på framsidan och sen ska jag bara sandpappra lite och göra hål på baksidan med. Tror det kommer bli skitsnyggt. Tänker ha mina leopardtights under (: Om jag bli klar med dem idag ska jag ha dem imorgon i skolan! Hihi.
Annars har det inte hänt så mycket idag. Nu sitter jag och dricker min älskade Kaffe Latte medans jag bloggar och senare kanske det blir och titta på handboll annars blir det att se på One tree hill och Gossip girl.

Ha en bra kväll! Ciaoo <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar