måndag 23 mars 2009

Vitt på marken igen ..

Jag blev så arg när jag vaknade imorse och såg vit slaskig snö på marken! :@ Någon som håller med mig? Trodde nästan det :b
Skolan är inte så mycket att snacka om, bara att jag har varit sjukt trött idag, och det har väl inte gått super bra, men men ..
Efter skolan var det gitarr, kul! Började spela låten "Every breath you take..", den är ganska svår men det gick bra (:
Innan jag satte mig framför datorn, igen, var jag, pappa och Erik på Intersport och jag köpte en vindjacka. Laddar in en bild på den så fort jag hinner.. Det var iaf en McKinley och den var svart med vita dragkedjor. Jag tycker den var jättesnygg! Annars hade jag ju inte köpt den, haha!
Ikväll är det HV, hejaheja! Men jag kommer nog inte se så mycket på det för jag tittar på lite andra program ist (; Men Peter och Thessan kanske kommer och tittar på det, trevligt!
Nu ska jag fortsätta att plugga lite till svenska ord-provet på torsdag. 96 ord + förklaring!! Hoppas jag klarar det!! (A)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar