onsdag 4 mars 2009

Lååång helg nudå!

Äntligen får man vara ledig lite igen (: Ska bli så skönt! Skolan har väl varit okej idag och jag känner mig faktiskt rätt så lycklig nu! (: Ikväll ska jag hämta mina kläder från Ellos på Ica och så är det ju Grey's Anatomy med. Hihooo ;> Och imorgon ska jag till Vetlanda med Thess. Ska bli skitkul! SHOPPING IS MY LIFE lixom :b På fredag ska jag vara med Sofia <3, åka till läkaren och handbollsträning. Lördag ska jag vara med Malin <3 och på söndag blir det att åka till Vetlanda och spela match. Önska oss lycka till!?
Har väldigt mycket prov framöver så kanske måste plugga lite nu i helgen ;s Men alla (eller nästan alla då), säger att 8:an är värst ;s Har fysik-prov på måndag så måste plugga lite nu ..

Loooove :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar