torsdag 5 mars 2009

Shopping+Thessan=Bäst!

Denna dagen blev jättelyckad! Jag hinner inte ladda upp några bilder på vad jag shoppade nu men det kommer kanske imon kväll. (: Jag köpte en liten kofta, en virkad "väst", en tunika, ett linne, en mugg-termos, en ögonskuggspensel och ett par solglasögon (: Blev jättenöjd!
Vi var färdiga vid ett men bussen kom inte förrän vid tjugo över två så vi fick sitta och vänta i gallerian. Inte det roligaste men men .. Och så åt jag jättegoda köttfärspiroger på Cecil till lunch (fet eller vad!!?) och Thessan tog en räkbaguett. Den säg riktigt mumsig ut :b haha. Säger bara en sak till om denna dagen i Vetlanda,vjag köpte tusen gånger mer saker en Thessan och det är nog rekord!! Haha ;>
Kvällen ska nog spenderas framför TVn om inte Erik redan har lagt beslag på den .. Jag vill se färdigt på världens bästa film -- Kärlek på menyn . Ni måste se den asså!

Hugs :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar