torsdag 26 mars 2009

HV 71!

Har inte så mycket att säga om dagen, förutom att den har varit tråkigt. No coments liksom xD
Handboll efter skolan. Satt själv och väntade för ingen annan skulle stanna, tråkigt!! Josse skulle komma men hon var tvungen att åka hem och hämta sina grejer först men hon kom efter ett tag (: Det var inte alls många på träningen så vi tränade lite teknik och kontringar m.m. Sista handbollsträningen för min del nu .. kommer träna lite i sommar men kanske inte hela laget ;s
Efter träningen spelade F-95 mot Sävsjö så jag och några till stannade och tittade(: Sävsjö vann, grattis!
Nu måste jag plugga till mitt matteprov imorgon, har inte gjort det än ;o Orkade inte igår och i förrgår.
Skrev precis ut fotona till konfa.inbjudningarna. När jag hade ett foto till at skriva ut tog papprena slut!! Så typiskt! Men det löser sig nog, får jag hoppas iaf!
HV spelar nu, och de leder!! Jippi! (: De du Lisa! Haha^^

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar