måndag 16 mars 2009

Bokrecension!

Sitter här och skriver min bokrecension om boken "När Hitler stal den skära kaninen". Den skrevs 1972 och som man hör på namnet så handlar den om andra världskriget. Den var väl sådärr.
Dagen har varit bra (: vi hade trampett på idrotten och det var riktigt roligt! Vi skulle hoppa upp på plintar men en tjockmatta överst + göra en volt. Klarade nästan att ställa mig upp, hehe ;b
Annars har det inte hänt så mycket utöver det vanliga.
När vi åt nyss så pratade jag, mamma och pappa om vilka vi ska bjuda till min konfirmation och lite annat som rör den. Vi kom fram till lite olika saker men mer säger jag inte :b

Hann inte skriva igår efter matchen, men jag säger bara att första halvlek spelade vi riktigt bra! Vi vann den med 10-5. Andra halvlek kunde typ ingen koncentrera sig så vi förlorade med 16-15!!! ;o Jag blev väldigt arg och de andra med! Har inte så mycket mer att skriva om den ...

Nu ska jag fortsätta skriva på bokrecensionen och sen ska jag se om jag hinner titta klart på Beck innan 90210 börjar (:

CIAAOOO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar