onsdag 18 mars 2009

Promenad i solskenet!

Åh, vad skönt det va att solen var "uppe" idag också! (: Mamma och jag gick ut på en promenad i det sköna vädret för en timme sen. Så skönt var det! Skulle egentligen gått med Sandgren men hon kunde inte ..
Gårdagskvällen i Mariakapellet var trevlig. Jag, Julia och Conne vann bibeltävlingen (: Priset var en kopp som det stod Mariakapellet på :b haha!
Proven idag gick bra tror jag. Det kändes så iaf (: Det brukar ju stämma ganska bra med känslan, eller?
Cyklade som en galning hem idag för jag såg Lisa och de andra girlsen en bit framför. Så snabbt har jag aldrig cyklat, tror jag :b
Skrev nyss färdigt min bokrecension på datorn och så gjorde jag en framsida till den. Blev rätt snygg (; haha!
Men nu ska jag dra och städa lite *suck* och sen blir det Grey's Anatomy ikväll. SOVMORGON imon :D

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar