måndag 9 mars 2009

Är våren äntligen på väg?

Vad skööööönt det var att äntligen solen kom fram idag (: och så har snön börjat smälta lite med.. Det skulle inte förvåna mig om det ligger ett ton vitt lager på marken imorgon när jag vaknar!! Dagen har inte varit så bra, allt har blivit skit ;s Tack Malin för du finns :*
Igår kväll hade jag ju mitt tv-maraton :b såg på beck tills tio sen orkade jag inte mer , haha , så jag såg klart på det idag. Var väldigt bra!! Sofia hade rätt! (:
Ikväll ska jag förhöra mamma för hon tentar på onsdag.. så ska baka nått gott till henne med tills på onsdag kväll (: Men vet inte vad ... något förslag?? Men säg inget till henne bara, det ska bli en överraskning :b Kanske ska baka en cheesecake, vad tycker ni?
Nu är det klart att jag ska passa Malins sötaste råtta på påsklovet (: och så kanske jag ska sova över hos henne på fredag <3
Men nu ska jag plugga lite so/historia så ses imon! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar