torsdag 12 mars 2009

Nytt badrum!

Gårdagskvällen blev lyckad! Pappa, mamma jag och Erik gick ut och åt på Keskins. Jag år en pizza som heter Angelo. Det var biff och beanässås (vet inte hur det stavas) på bl.a. Jättegott! När vi kom hem år vi min morotskaka men dock utan frostingen på för philadelphiaosten hade blivit möglig! ;s Tråkigt, men det gick bra ändå. Min farbror Peter kom ner för att titta på hockeyn och det ända minuset denna kvällen var att HV förlorade med ett mål i förlägningen .. Tråkigt! Men jag såg inte på hockeyn för jag såg på Grey's anatomy isället :b
Dagen har varit bra! Den började med sovmorgon och när jag vaknade kände jag mig för en gångs skull utvilad! Brukar inte göra det .. Malin och jag åt lunch tillsammans sen så kom Jasmine och Jeanette också (: På tekniken har vi börjat med att göra ljuslyktor av colaburkar nu, så jag var "tvungen" att dricka en burk cola idag :b Som tur var så hjälpe Malin mig med det , hehe!
Handbollen gick jättebra idag. Alla var jätteduktiga och kämpade på bra! (: Och Sandra, snälla, jag vill att du ska följa med på cupen!! <3
Ringde Malin för en stund sen för att prata om imorgon, men hon var inte hemma! Hon sa att hon skulle vara det, haha :b
Jag har gjort lite nytta hemma idag också. Hjälpte pappa att mäta och räkna ut väggarnas area på toaletten :b hehe, han hade aldrig klarat att mäta ut "triangelns!-aren annars!


PUSS :*

Bilder på Ninja från i sommras <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar