fredag 27 mars 2009

"Påsklov" nudå!!

Det tog tid men nu är det klart. Jag menar min packning asså (; Jag har tagit fram allt som jag ska ha med till smålandslägret och sälen, hoppas det är allt iaf! :/ Jag har inte packat ner det än, men det gör jag senare. Dagen har varit bra, matteprovet kändes väldigt bra så vi får hoppas att det gick vägen :b Annars inget särskilt, slapp dag. Jo, förresten! Sydde fast en "mudd" idag på mina mjukisbyxor på slöjden, men såklart sydde jag den på insidan ist för på utsidan så jag fick sprätta upp allt!! Ahhh! Jag gör aldrig rätt!!! ;s Och så hann jag inte sy igen så nu måste jag nåla om o allt och det tar jättelång tid!! ):
Ikväll blir det let's dance-final. Fast inte lika kul nu när Morgan inte är med mer ): Fast jag kommer och sitta och vänta på att han ska dansa ikväll, för det kommer han ju göra (: Hihi!

Från och med imorgon och fram till nästa måndag kommer inte bloggandet att vara det bästa, för jag har ingen dator på smålandslägret och jag vet inte om det finns bredband i sälen :/ HOPPAS! Sen drar vi ju på cup över nästa helg så kommer inte hinna blogga då heller ;s Men ni överlever säkert ändå (: Så detta blir nog mitt "sista" inlägg på drygt en vecka *snyft*.

Men ha det så jättebra!! PUSS :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar