torsdag 19 mars 2009

En klassiker!

Ingen handboll för mig idag då ;s har ont i halsen och är förkyld.. men förhoppningsvis kan jag vara med imorgon på träningen (:
På svenskan idag fick vi välja en äventyrs klassiker vi ska skriva bokrecension om senare i 8:an. Jag valde Jane Austens bok "Stolthet och fördom". Har bara hunnit läsa två kapitel men den verkar bra, fast den är skriven på ett så konstigt sätt. Får se om jag förstår mera sen, annars får jag byta .. På svenskan kom det också några från gymnasiet idag och pratade om ett projekt som heter "Gröna rummet". Det är ett miljö-projekt som två elever har hållit på med. Det ska vara någon gång i slutet på maj. Vi får gärna komma med idéer och hjälpa till. Det vill jag gärna men måste bara komma på några idéer också! Om ni har någon idé får ni gärna skriva till mig! Skulle vara tacksam för hjälp(:
Vet ni vad, jag vill verkligen ut och shooooppa nu när solen och våren har kommit! Jag behöver en ny vårjacka!! På gina hittade jag en jättesnygg mörkblå, jag vet inte varför jag inte köpte den ;s Ångrar mig så mycket nu!! Måste åka dit snart känns det som (:

Nu ska jag gå och duscha och så blir det väl att läsa lite senare med. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar