tisdag 31 mars 2009

Smålandsläger!

Sommartid och handbollsläger, roligt! Eller kan man säga så? Aja, det gör jag iaf ;d
Smålandslägret gick bra och var roligt! Vi tränade lite olika "växlar" m.m. På eftermiddagen spelade vi match, jag var i Småland1. Vi spelade mot Västergötland. Men sen så fick jag vara med i det andra Smålandlaget också, nummer 2, för att de behövde en till linje. Jag började att spela med dem och vi vann med 25-20, tror jag (: Andra matchen (mitt "lags" match) var jag bara med i ca en halvlek, för jag trampade snett och stukade foten ;s Ledarna fick stopp på blödningen snabbt så det blev inte så farligt! Tack så mycket! (: Jag träffade en massa roliga männsikor och vi hade väldigt roligt. Det var bara jag från Eksjö i mitt lag, de andra 4 var i samma. Lite konstigt tycker jag, men men .. :b Jag var bara med lite på söndagen och tränade, var tvungen att vila foten. Men det gick ganska bra. På eftermiddagen (när jag satt i bilen) fick jag sms och fick veta att båda lagen hade förlorat, men att de hade spelat bra ändå (: Tack alla för en trevlig och rolig helg!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar