tisdag 17 mars 2009

Vår!

Åh vad glad jag blev när jag såg att det var blå himmel och sol ute idag! Tänkte ta på mig min skinjacka först men sedan tog jag en annan lite tjockare för det blåste ändå rätt så mycket. Skolan var helt okej idag, har inte så mycket mer att säga om den. Efter var det konfirmation och vi pratade bl.a om trosbekännelsen. Var väl sådärr... Ikväll ska jag på någon gemensamhetskväll i Mariakapellet. Skulle vara nån gudstjänst där och så skulle vi fika och ha en bibeltävling. Jag hoppas att det blir roligt! Det är min, Julias och Cornelias familj. Egentligen är det ju handboll idag men vi för hoppa över den, aja ..
Jag har två prov imorgon och ett läxförhör. Kommer dööö för jag har inte hunnit plugga typ nått idag! ;o
Längtar så till sälen och påsklovet. Jag vill så gärna upp til Stockholm några dagar men får se om det går att ordna. Hoppas det!
Kommer ju hem på söndagen innan lovet så kanske kan åka upp dit om jag får och om kusinerna är hemma (: Men nu ska jag duscha innan jag ska dra iväg.

Kisses <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar