tisdag 10 mars 2009

En lugn dag!

Idag har det varit en förvånande lugn dag. Inte haft så mycket att göra i skolan. Gjorde inget särskilt på bilden, målade ett rum i 3D typ, tyskan var inte heller något speciellt och inte svenskan och matten heller (: Det var bara engelskan, som vi hade ett hörförståelse prov innför nationella proven i 9:an. Provet var från 1998 :b Gick väl bra, tror och hoppas jag! Nu i eftermiddag är det därimot fullt upp men jag har hunnit titta lite på tv medans jag åt innan. Jag har pluggat lite, ska göra det lite till snart. Vi har biologi-prov nästa vecka! Sen ska jag städa lite och träna handboll/styrketräning ikväll ..
Ska bara säga en sak till till Malin, du gör att skolan känns så mycket lättare! Allt blir mycket roligare när man är med dig och inget känns jobbigt! <3
Skrev jag igår att jag ska baka en morotskaka imorgon? Aja, det sa jag ju nu annars :b Den är jättegod! Morotskaka med philadelphiaost-kräm på.
Längtar tills fredag! (:
Puss :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar