lördag 7 mars 2009

Pannkakor!

Idag har jag varit med sötnosen Maaaaalin (: <3> Vet inte om hon gör det nu heller? (; Vi spelade GH, tittade på 'She's the man' och spelade Mario Kart. Malin och Sofia är bäst på det och ingen kan slå dem! Jag vann faktiskt hela två race över Malin men ett så gjorde hon att jag skulle vinna :b Till lunch så stekte vi pannkakor. De blev riktigt mumsiga! Vi åt dem med bl.a sirap, socker och kanel och så sylt förstås. Eller det var nog bara jag som åt sylt , hehe. Men vi åt inte allt på samma pannkaka om ni trodde det!?
Ikväll ska jag och familjen titta på Andra Chansen i Melodifestivalen och så får vi se vad vi ska göra mer. På påsklovet ska jag kanske passa Malins råtta Ninja. Om inte Sofia kunde det. Hoppas inte hon kan det! (A) :b haha! Förlåt Sofia!

Tack för en kul dag Malin :*

1 kommentar:

  1. höhö visst va jag är ju så duktig på mario kart! *host host*

    <33

    SvaraRadera