tisdag 24 mars 2009

Sista handbollsveckan! ;o

Ja ni, nu är det sista handbollsvecka, för mig iaf. De andra i laget kommer ju att träna en vecka till med då är jag i sälen :b Längtar sååååå mycket!! Åker på söndag (:
Jag pratade nyss med Sofia på msn och vi har bestämt att vi ska va + sova över på påsklovet <3 Ska bli kul! Vi kommer inte hinna va innan det ;s Jag kommer inte hinna vara med någon :/
Pappa har rivit upp hela badrummet nu och vet ni vad han hittade!?? Ett råttbo där våran dusch var innan! Så äckligt!! Det var en massa döda råttor där och de hade släpat in en massa löv utifrån! Blää!
Ikväll blir det handboll och så ska jag städa och plugga lite tills matteprovet på fredag.

Glöm inte att säga grattis till Malin som fyller 15 år idag! Puss på dig :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar