tisdag 31 mars 2009

Sälen!

Bilresan upp till Tandådalen gick lite trögt, i och med att DVD:n inte fungerade ;s Vi kom fram vid ca tjugo i fem och så hann vi åka några åk innan liftarna stängde. Det gick faktiskt ganska bra med foten, men det gjorde lite ont. Man sitter ju fast ganska så hårt i pjäxorna så det var nog därför det gick bra. Det var underbart väder på kvällen, solen sken och ca 1 minus. Jag och Jennifer delar rum och började se på filmen Twilight på kvällen. Den hade ingen svensk text så vi fick se utan text, men det gick bra ändå. Den är skitbra!
På måndagen var det lite sol på morgonen, när vi åkte väggen. Väggen är en svart backe för er som inte vet och den är 45 graders lutning. De är jätterolig!! Lite senare blev det jätteblåsigt och man såg typ ingenting! Man kunde inte stå stilla för vinden förde bort en (; Vi åkte i hundfjället, tandådalen och i skogen bland en massa träd och andra hinder. Ni skulle sett min vurpa där i skogen! Jag begravde hela ansiktet i snön xD Haha! På kvällen såg vi färdigt på Twilight och sen på The Wedding Date. Den är väldigt rolig! Rekommenderas absolut!
Dagen var väldigt härlig! Sol enda fram till kl 12 och ca 3 plus. Sen blev det molnigt och lite blåsigt, men det gick bra ändå. Nu har vi ätit middag och ska snart se på film tror jag. Jag och Jennifer har skitroligt här uppe! (:
Se bilder m.m. om vår Sälen-resa på ercosskidsemester09.blogspot.com !!
Nu ska jag lämna datorn åt morfar. Ska försöka skriva imorgon men får se (; Pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar