fredag 20 mars 2009

La Vox!

Ooooooooperaaaa!
Såg att jag inte hade skrivit några kommentarer till att Melena Erman vann melosdifestivalen ;o Hur kunde jag missa det!? Aja, den sticker ju ut i alla fall. Är kanske inte den bästa, men verserna är rätt så bra. Hon går från jättemörk till väldigt ljus röst, rätt h'äftigt faktiskt. Men en sak fattar jag inte, hur kan såååå många i Sverige rösta fram den låten?? Okej, jag vet att min farbror kanske röstade på den men vem mer? Jag tycker att EMD var bäst och sen Alcazar (; hehe, men det vet ni säkert redan. Vi får ju hoppas att Malena sticker ut så mycket att hon kan få en bra placering i eurovision song contest! (:
Förresten, ni har väl inte missat att Robinsson börjar imon igen? Ska bli så kul att det kommer tillbaka (: Längtar!
Liten sammanfattning om dagen. Började med mina mjukisbyxor idag på syslöjden, hann och sy ett ben :b
Malin och jag börjar komma framåt med kamratstödjar projektet, men det tar nog några veckor till..
Träningen gick bra idag (: Bra kämpat alla! De sista matcherna i helgen nu då. Jag ska bara vara med på söndag, konfa imon ju. Just det, måste hitta en bra bild till mina inbjudningar!! Ahh, hittar ingen!! Får hoppas jag gör det snart (: På söndag kommer jag få spela mitt 9 :D Hihoo ;>

Ha det bra, och glöm inte att rösta på Morgan ikväll! Puss till er som gör det ;b

1 kommentar:

  1. nej, ine morgan! Laila ju ;) vad är det för projekt du och malin håller på med? :)

    SvaraRadera