lördag 21 mars 2009

Robinson!

Om ni inte redan har förstått det så är tv:n mitt liv! Lisa kommer hit vid sju och då ska vi sitta bänkade framför robinson sen :b hehe, trevligt!
Dagen har varit rolig! Tävlingen blev stressad i slutet, eller vad säger ni som var med? Jag var i samma lag som Conne<3, class="blsp-spelling-error" id="SPELLING_ERROR_4">haha! Men i och med att vi i Eksjö hjälptes åt lite så gick det bra för oss (: Sen så var vi ju på hemma-plan också, så vi kände igen oss ganska bra. Mitt lag kom 3:a!!(: Av 31 lag!! Bra va!? Tildas och Malins lag kom 1:a! (: och sen kom det tredje Eksjö laget på 5:e plats! Skitbra jobbat alla!
När jag kom hem gick jag och lisa ut och gick :b hehe, det lät lite konstigt .. I det trevliga vädret.

Hur kunde morgan åka ut igår egentligen?! Asså, jag fattar inte längre hur det svenska folket tänker ;s inga fler kommentarer!

<3

1 kommentar:

  1. okej, vad ska det vara för collage då? :) ja, det var faktiskt riktigt kul idag!! :D

    SvaraRadera