lördag 14 mars 2009

På väg mot elitserien!

Woohoo! Sävsjö/Eksjö vann idag mot...vilka var det nu igen? ;o Kommer inte ihåg det. Men de vann i alla fall med 28-21 (: Så snart får de nog kvala till elitserien. Jag trodde de fick göra de om de vann denna matchen men sen sa nån att det inte var så, aja får se. Matchens liare blev Elin Hagström. Hon spelade väldigt bra idag (: och i det andra laget blev det Malin Andersson, den "gamla" eksjöspelaren. Var väldigt trevlig ska jag säga er! Var med Frida och Jennifer där och så kom en massa annat folk från Eksjö också, bl.a Evelina och Linnea. Sen träffade jag Josefin (: <3



Jag hann inte blogga igår men jag sov hos Malin på kvällen. Väldigt trevligt <3högt>haha, var skitkul! Sen snackade vi en massa också, men det får ni inte reda på! Haha! Imorse så såg vi klart på filmen "How to lose a guy in 10 days" och sen så såg vi också "Monster till svärmor". Tack för allt roligt Malin <33



Ikväll är det melodifestivalen. Och jag tycker som sagt att EMD är bäst! (: Men Alcazar och Måns är ju också bra. Hihi! Skulle inte förvåna mig ett dugg om Caroline af Ugglas vinner, men hon är så dåååååålig!!!!



Och förresten, ni har väl inte missat att hamstern åkte ut igår!?? (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar