fredag 5 december 2008

why??

Hejsan Svejsan!

Skitväder är vad det har varit idag! :( Så när vi kom till skolan va vi helt genomblöta ;s Började dagen med syslöjd :) typ bara fäste trådarna på mina sockor så de blev klara :D Jippiiii ...haha^^ sen så skulle vi ha matte, men annelie va inte där så vi hade a-tid ist :) o på svenskan körde vi en tävling....gick väl inte så bra för mitt lag :s på idrotten så bowlade vi :) o jag vann på den banan jag var på :D yes! haha. Spelade med Oskar I o Simon :) sen fick vi Karins hembakta muffins :)
Spelade match mot p-94 senare ... (Läs mer på sofia-handboll.blogspot.com) men jag var inte med, för jag börjar bli sjuk (förkyld o ont i halsen) IGEEEEEEEEEEEEN!!!! Ahhhhhhh!! ;o blir galen på det!!!!

Men ha det gött! Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar