onsdag 6 juli 2011

ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!

NU HAR JAG SOMMARLOV!!! Inget mer sommarjobb för min del! Känns helt underbart nu att bara "ta det lugnt", fast jag vet inte hur lugnt det kommer bli ;) Haha! Massor av saker och resor ska jag hinna med, så vet inte hur mycket jag kommer hinna träfffa mina fina kompisar.. :/
Morgondagen kommer börja väldigt lugnt. Sovmorgon, väldigt efterlängtat, och sedan ner på stan och handla lite. Får se vad dagen har att bjuda på rättare sagt ;)
Semester-firandet började med glass, jordgubbar och kaffe ute i solen med mina föräldrar. Sedan begav jag mig på träning - core och nu fastnade jag vid tv:n igen, haha! Blir inte så tidigt ikväll som det har blivit de senaste kvällarna, ska sitta uppe bara för att jag kan ;)


Bild från ett par veckor sedan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar