torsdag 7 juli 2011

INGENTING JAG SÄGER SPELAR LÄNGRE NÅGON ROLL

Blev en liten beachhandbollsturnering nu ikväll, med betoning på liten. "Mitt lag" spelade matcher mot 95:orna och a-laget och gick helt okej. Kan ju säga att det inte alls är lika jobbigt när man inte får spela försvar, de andra såg dubbelt så trötta ut som mig ;) Haha, men jag vill också..... Detta var för övrigt den sista träningen på en månad, så nu ska vi ha "uppehåll", fast vi har fått ett träningsschema och det är inte att leka med precis!! Det verkar som att det kommer bli jobbigare nu än vad vi har haft innan, men jag vet inte.. Blev trött bara jag läste igenom det! ;)
Bilderna visar det linne jag ska ha på mig på Åhus beachhandbollscup. Vi designade och skrev på dem själva i år, då de blir mycket mer personliga och charmiga! :) Fint va!? Haha!
Vi hade även en liten "sommaravslutning" efter träningen med grillning och info. Väldigt mysigt!

Ska snart krypa ner i sängen och läsa en bok. Ska upp hyfsat tidigt imon också, för jag ska iväg vid strax innan nio, ni får veta imon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar