måndag 18 juli 2011

MONDAY

Tjenare folket! Molnig måndag och vad ska man hitta på då? Såg ut som att det skulle spricka upp ett tag men nu vet jag inte... Hade blivit stranden isf men nu funderar vi på att bege oss till Kiviks marknad i eftermiddag ist :) just nu sitter jag iaf och läser tidningen "STYLE BY" som jag införskaffade igår!

Glömde berätta vad vi hittade på igår, men går inte in på detaljer utan nämner det bara; snabb tripp till Ystad, fika/lunch i simrishamn, joggingtur runt och i samhället, promenad längs stranden, kortspel och VM-final (då Japan vann om det var nån som missade det!? Vilken skräll!!). Det var väl i princip allt, trevligt! :)

Såg också att mina tidsinställda inlägg hoppade upp på bloggen som jag hade planenerat - great!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar