söndag 12 februari 2012

DO OR DIE NOW

Igårkväll kom Elina till mig och kollade på Melodifestivalen. Älskar när man inte planerar att träffas och så sedan blir det bara så att man gör det ändå! ;) Måste säga att rätt låt gick till final, David Lindgren alltså, så grymt bra! Det roliga är att jag såg honom i musikalen "Hairspray" i Stockholm för ett par år sedan och jag kommer fortfarande ihåg hur imponerad jag blev av honom! :)

Idag, som jag skrev innan, åkte mamma och jag till Jönköping. Skulle egentligen inte köpa något, försöker spara pengar, men det blev ett stickat linne iaf! ;) Visar det i veckan! Blev ingen lång tur, utan var hemma till u-laget spelade match och grymma som de är så vann de och det betyder att de nu leder serien! :) Bra tjejer!!
Dansade afrodans med Elina och Lagge efter det, skönt att svettas ut ordentligt!

Exakt en vecka kvar till 18 +, glad tjej! :D


1 kommentar:

  1. Sv: Riktigt cool är det i alla fall! =)

    Åhh vad roligt du snart fyller år, hihi =) =) Får väl säga grattis i förskott!

    SvaraRadera