fredag 24 februari 2012

MIN NYA ÄLSKLING

Vet inte om jag skrev om vad jag fick i födelsedagspresent, men hur som helst så fick jag en massa pengar. Hade önskat mig en kamera, men visste att ja inte skulle få den, så samlar pengar till en snygging så länge! Men vet ni vad, här om dagen när jag kollade lite olika sidor på internet så hittade jag Kameran med stort K och klickade hem den! Den landade i brevlådan igår och jag är superglad! :)) Ska bara lära mig lite mer om den, sen så kommer ni få se på bilder! ;)

Idag har jag annars varit i skolan i ett par timmar. Gjorde matteprovet, känns ju inte sådär särskilt bra nu efter... Usch!! Men hemma nu har jag bakat och fixat en massa, för ikväll kommer alla snygga nv-brudar tvåor hit! Kommer bli grymt! :))

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar