onsdag 1 februari 2012

LITE GOTT OCH BLANDAT

Efter en kort dag i skolan, en sväng till sjukhuset, körlektion, plugg och ännu mer övningskörning ska jag nu hoppa in i duschen och sedan slänga mig i soffan där jag ska spendera resten av kvällen. Skönt!
På tal om sjukhuset så tyckte pappa och jag att det var dags att kolla upp vad det är för skit som vi går och bär runt på hela tiden! Har haft massa halsont och förkylningar i familjen nu i hela FEM MÅNADER, men som vanligt är det bara "ett långdraget virus", so to speak.. Enda fördelen med att jag inte tränar handboll just nu är att jag slipper känna press över att missa så många träningar.. Vi får väl se vart allt detta tar vägen.

Annars fick jag äntligen hem tidningen jag beställde för ett x antal veckor sedan. "Topphälsa" heter den, så får se om den ger något! :)

Glömde skriva igår på bloggen (riktigt dåligt av mig) att min söta kompis Frida fyllde hela 18 år så GRATTIS I EFTERSKOTT FRIDA!! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar