tisdag 6 november 2012

HELP ME, I'M NO GOOD AT GOODBYES

Här är bilden som inte ville laddas upp igår. Har precis ätit en avokado med keso och salt på, helt okej faktiskt. Har aldrig riktigt gillat avokado innan, men inför vår diet måste jag lära mig att äta det, så har redan börjat ;) Det är väl en vanesak, jag gillade ju inte keso innan heller och nu typ älskar jag det! 
Nu ska jag plugga lite, later guys!
Förrresten, har ändrat en tagg, eller vad man ska kalla det, här på bloggen. Så längst upp på bloggen kan ni nu trycka på "träning" så kommer ni in på mina träningsinlägg :) Hade en som det stod "handboll" på innan, men i och med att jag inte spelar det längre så ändrade jag den. (Insåg precis att det kom upp en massa gamla inlägg på den taggen, men men.. haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar