söndag 4 november 2012

SO FAR AWAY, BUT STILL SO NEAR

Hade en trevlig och rolig kväll igår måste jag allt säga! Började hemma hos mig med mina tjejer där vi först gjorde oss i ordning och sedan förfestade vi en aaaaning ;) Filip tittade även förbi en stund. Väldigt kul att se honom igen! Men som så många gånger förr var vår förfest roligare än själva festen på hotellet! Enligt min mening iaf. Var väldigt mycket folk på hotellet igår, men hittade inte så många av mina vänner som var där, lite tråkigt.. Men mycket folk på dansgolvet iaf och det är ju ett stort plus
Två bilder från igår

Bild från Olivias instagram

2 kommentarer:

  1. sv: Jo, det brukar ju sluta med att man hamnar på hotellet haha ;) Du var jättesnygg som catwoman ju!! Hade du en rolig kväll? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket!! :) Ja det var kul, men jag håller med dig: aaaasdålig musik!!!

      Radera