måndag 13 april 2009

Annandagpåsk! ♥

Dagen började med att jag åkte ner till mammas jobb och skulle städa vid 11.00. Jag var där i ca 1½timme och tjänade lite pengar, gött gött! (:
På vägen hem såg jag att Sandgren kom gående från stationen så jag gjorde henne sällskap en bit. Det var trevligt för vi hade inte träffats på så länge! När vi nästan skulle skiljas åt kom Lisa för hon skulle möta Fia. Trevlans (:
Väl hemma satte jag mig i solen en stund och sedan övade jag på att chippa (stavning) i trädgården med pappa. Så pricksäker är jag, för jag träffade ett hål i marken så jag fick inte upp bollen sen, hahaa! Som tur var fik Erik upp den, tack brorsan!
Nu sitter jag hos mormor och morfar för vi skulle äta mat här. Vi fick klyftpotatis och fläskfilé, mummmms! :b Vi fick efterrätt också, glass och fruktsallad (:

Hemma måste jag plugga lite och kanske ska gå upp till gymmet med, måste ju träna bort allt godis jag har ätit under påsken, hehe! ;b
Just det, jag fick ett jättefint nagellacks-sätt av mormor med en massa fina färger (: Tack!!

Skriver mera senare, pussaar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar