onsdag 22 april 2009

Gymnasiedag!

Tjenna! Idag har det varit en rolig dag i skolan, vi fick gå runt och lyssna på olika gymnasielinjer och vad alla olika innebär m.m. Det var jätteintressant! Men nu är jag ännu mer förvirrad än jag var innan, vad ska jag gå för linje!?? Jag var inne på natur innan och det verkar intressant, men sen har jag funderat på samhäll och omvårdnad också... Men det är ju faktiskt lite mindre än ett år kvar tills vi ska välja .. Sen är jag också orolig för att jag kommer hamna i en klass där jag inte känner någon, men jag ska ju ta det jag vill, så det får bli som det blir!..
Men nu orkar jag inte fundera mer på det, om 7 dagar är det ju konfa-resa! Vad jag längtar!! Det ska bli så kul, men en del säger att de tycker att det ska bli tråkigt, men jag tror det blir toppen! Shoppa i Stockholm med ju! Men vi kanske bara får 2 timmar på oss!!... Hoppas vi får mer tid, haha!
Nää, nu har jag Industriella Revolutionen som väntar, jippi liksom!
Love you all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar