tisdag 5 april 2011

FYSIK < / 3

Det börjar bli en runtin. Eller säger man kanske tradition? Hur som helst, för er som läser Smålandstidningen vet ni ju att det kommer en "frågelek" varje tisdag. (Tror jag skrev om det förra tisdagen?) Pappa och jag har iaf börjat köra den och se vem som klarar mest - allmänbildning ni vet! Kan ju säga att det inte gick överhuvudtaget för mig idag, ska inte ens nämna hur många poäng jag skramlade ihop. Så nu vet ni det! Ska passa på och klaga lite på den här jävla fysiken vi har! Fattar absolut ingenting! Jag vet, brukar säga så, men det är sant! Provet kan ju bara ta sig.. Hur ska jag klara provet när jag inte ens klarar uppgifterna i boken!?? Hmm... -.- Idag ska vi iaf spela vår sista seriematch och ska åka om dryga timmen. Ska bli kul, även om det inte kommer bli så mycket till motstånd.. Ska väl kunna slänga in ett inlägg senare ikväll (vid klockan nio/tio någon gång) och berätta för er hur mycket vi vann med ;) Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar