måndag 18 april 2011

MITT LOV

Allvarligt, det är sommarvärme ute! Kändes precis som det brukar på somrarna när jag låg ute och solade. Blev till och med svettig ju! ;) Det blev inte så jättelång stund i solen, för jag ska om en stund bege mig till tandläkaren.. Inte det roligaste på påsklovet, men det tar bara tio minuter ungefär och jag får ju motion när jag cyklar fram och tillbaka också! :) Lite planer för mitt påsklov: Måndag: Långpromenad/powerwalk med Conne! Tisdag: Förmodligen träffa min kusin Thess en stund. På kvällen tar jag tåget mot Stockholm! :) Onsdag - Fredag: Stockholm hos mina kära kusiner och min morbror. Shopping och umgås en massor! Vet inte vad som händer på kvällen? Förmodligen umgås med mormor, morfar, morbror och kusin/kusiner. Påskhelgen: Ingen aning än så länge...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar