lördag 16 augusti 2008

Ahh! Getingar!!

Sista dagen i Hällevik :'( o nu har Jennifer, Amanda o Anders åkt hem ...
Saknar de redan! Hoppas att jag kan åka upp till Stockholm till den 24 september :) för då kommer några släktingar från USA :D Bara mamma o pappa går med på det .... *hoppas*
Aja, idag har det varit sketabra väder , haha . Vi skulle bada, o innan jag hann gå i blev jag getingstucken :/ det var inte kul! Så jag va tvungen att gå upp från havet (men hade inte tänkt bada ändå, för de va så kallt i vattnet, haha . Det kommer säkert att börja klia som bara den sen ... o de va ju på ett jättebra ställe man blev stucken på också, i armhålan!
Efter att vi hade lämnat J, A och A på stationen innan, så gick jag, Erik, mormor o morfar ner till Hällevikskiosken o åt lunch/middag, jag åt Hawaii-pizza! Gött!!
Nu ikväll ska vi nog spela Chicago o egentligen skulle vi sett på TV också, men den funkar inte nu :(
Imon åker vi hem :/ o sen börjar skolan på onsdag!! VILL HA SOMMARLOV JUH!!!

Men vi ses snart! Pussar o Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar