tisdag 19 augusti 2008

Sista sommarlovsdagen "/



Jaha, då var det den sista sommarlovsdagen då :'( Vill inte börja skolan igen!!


Tror inte att någon vill det, med ett undantag för Lollo då ;) hehe


Igår va jag först med Sofia :D <3 vi spelade sims (som jag inte har gjort på typ åratal), va inne på internet, gjorde lunch, bakade :D o så läste vi . En jätte trevlig dag! Älskar dej tjejen <33


Lite senare skulle jag på fotbollsträning ... vi hade styrketräning o spelade mot dam-laget. Det gick väl sådärr för mej, på övningarna innan vi spelade gick det piss! haha .





Idag ringde klockan vid 8 o jag gjorde mej iordning för jag skulle ner på stan o städa på mammas jobb ... inte så länge men en timme iaf .. får ju pengar för det :D haha.





Senare ska jag o mamma ner på stan o jag ska titta på ett par stövlar jag såg igår. Hoppas jag får dem!!

(Bilden tog jag ibörjan av sommarn')

Men ha det bra!


Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar