torsdag 14 augusti 2008

Bröllop?

Jaha, då har man varit o badat då :) Det var jätte skönt! hehe, men de va i poolen xD vi åkte jätte mycket rutschkana :D men självklart så ska det ju händå nått också, alltid nån som slår sig -- och idag va det min tur "/ jag har ju alltid haft problem med att va i vattnet med mina öron och idag fick jag in vatten i ena örat så nu har jag jätteont! :( aja, jag överlever .
Idag va ju sista delen av Blue Water High :( Okej, det låter kanske lite töntigt, men det är faktiskt jättebra! hehe.
Jag o Jennifer skulle egentligen hjälpt till att duka till bröllopet som ska va på lördag, men det har inte kommit nån än som skulle fixa sakerna till det så va har inte kunnat göra det :( men kanske ska göra det ikväll om det kommer nån ... *hoppas*
Men nu ska jag dra o duscha .. puss så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar