onsdag 13 augusti 2008

Kväll i Hällevik


Tjoohoo!


Som jag sa tidigare, idag har vi ju varit på barnens gård.


Det var faktiskt kul, hehe :) Vi åkte vattenrutchbanor (stavning), tittade på djur, hoppade i hoppborgar haha o lite allt möjligt ;) Men jag skadade mig flera gånger :S t.ex. så halkade jag o slog i höften, oxå så slog jag o Jennifer ihop våra huvuden när vi dök o ja, lite andra saker ... Skulle ju egentligen jobbat när vi kom hem, men var så jäkla trött så jag orkade inte "/ men ska hjälpa till vid frukosten imon istället :) så får gå upp lite tidigare :S men skit samma! hehe .
(Bilden är från när Erik & Amanda körde traktor på Barnens Gård.)

Men ha det så bra alla!


Pusspuss

1 kommentar:

  1. Frukosten blev jättegod, och ni verkade inte så himla trötta i morse!? Kram från morbror Anders

    SvaraRadera