söndag 24 maj 2009

Hemma...

Gårdagen var väldigt trevlig! Vi åt god mat, spelade kubb, guitar hero, m.m. Fick några filmer av Joel, tack så mycket! Och medans vi laddade in dem på min dator tog mitt "minne" på datorn slut så Erik och Helén hjälpe mig med det, tack så jättemycket till er också! :) Så nu får jag plats med lite till, haha! Det var kul att träffa alla igen!
Nu är vi hemma, känns inte så bra, men men... På vägen hem stannade vi i Falköping på McDonalds och fikade. Sen så skulle pappa stanna på A6 och lämna tillbaka någonting .. En sak är säker i alla fall, jag längtar inte till skolan imon och fysikprovet!!! Men som tur är, är det bara två "hela" veckor kvar innan sommarlovet :)

Ha det så bra! Kommer kanske lite bilder från helgen senare! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar