fredag 22 maj 2009

Uddevalla!

Dagen har varit toppen!! Vi åkte strax efter nio hemifrån och kom fram till Trollhättan vid halv ett ungefär. Då gick vi på stan och shoppade och åt. Jag shoppade en röd/vit-randig tröja från Gina Tricot, en liten vit skinnväska med nitar från Gina Tricot, present till Sofia och Erik och smink. Jag är jättenöjd med mina inköp! :)
Efter åkte vi till slussarna och kollade, det var jättefint! Det kommer en bild därifrån:


Nu har vi ätit en jättegod middag och jordgubbstårta! Mums!
Innan maten var jag, Erik och Joel nere på "Hemmakväll" och köpte godis, gött!
Här kommer lite bilder från dagen! :)
Pussar!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vi har det urmysigt här i U-a och jag ser fram emot morgondagen dvs lördagen. Man vet aldrig vad som händer........

    Helén

    SvaraRadera