tisdag 26 maj 2009

Jag vann!

Jag glömde ju säga att jag vann vid utlottningen av DUO igår! 100 kr presentkort på svenskhandel här i Eksjö! DUO är förresten rök och snus-kontraktet för er som inte vet. Jag brukar aldrig vinna och så fick jag välja pris först! *glad*
I skolan så känns det som om mina kompisar börjar glida ifrån varandra, det känns jättetråkigt! .. Hoppas att det ändrar sig!!
Som en del av er vet har jag sökt sommarjobb på ICA i sommar. Jag sökte någon gång i mitten på februari tror jag, men jag har inte fått svar än! Det är riktigt sålig stil tycker jag .. men jag tror inte att jag kommer att få jobbet ändå .. Hoppas att jag får det någonstans i alla fall!!

Men nu ropar datorn efter mig att jag måste skriva in min bokrecension .. *suck*
Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar