fredag 8 januari 2010

fortsättning!


Marcus & Helena: Jag såg inte så mycket av just den här dansen. Så jag har inga kommentarer.

Claudia & Tobias: Tobias gillar jag! Han är jätteduktig och det var Claudia också! De var de bästa idag, tycker jag! Strunta i det jag sa om Mattias innan! Snygga kläder hade de också! Ett litet minus får de för jag tyckte att det gick lite långsamt, men det var kanske låtens fel.

Rabhi & Maria: Jag tycker att de var bra faktiskt, till skillnad från juryn. Men jag förstår inte riktigt, kom han in senare än de andra? Varför? Jag tycker att deras vals var väldigt fin!

Agnetha & Tobias: Tobias är den bästa dansaren! Han lyckas alltid med sina dansare! Tillsammans var de väldigt bra. Det var också en väldigt fin vals! :)

Jag tror att: de som kommer att gå längst är Mattias och Claudia. Fast jag tror även att Agnetha, Rabhi och Elin kan överraska. Vi får helt enkelt se! Men jag hoppas på att Mattias och Claudia kommer till final!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar