fredag 8 januari 2010

Sofia tycker till om Let's Dance!

Stefan & Malin: Bra, tycker jag. Lite stel kanske, men bättre än jag trodde.

Victoria & Anders: Helt okej i den här dansen, men jag tror inte att det kommer att gå så bra i de snabbare danserna. Höga klackar och snabba rörelser, njaaa..

Mattias & Cecilia: De bästa än så länge idag. Inte stel överhuvudtaget! Han har verkligen känslan i kroppen. Kommer att gå långt!

Molly & Jonathan: Väldigt fin vals! Ärligt talat hade jag inte särskilt höga förväntningar på Molly, men där fick jag! Dock tror jag inte att det kommer gå så bra i de snabbare danserna för henne heller, men vad vet jag? Överraskad en gång, överraskad två gånger?

Willy & Charlotte: De sämsta än så länge idag. Det känns inte som om Willy tar detta på allvar, utan bara att det är en rolig sak. Han kommer säkert att vara kvar länge, bara för att han är "rolig" att titta på, men jag tycker att han ska ut! Fast han bjuder på sig själv iaf, men det kommer nog att bli för mycket...

Elin & Daniel: Daniel är en av de bästa dansarna i programmet. Jag hade velat dansa med honom! :) Elin därimot, inte den bästa, men hon kan nog ta sig ganska långt. Fast jag tycker inte att hon har någon vidare kraft i steget...

Peter & Maria: Peter var också bättre än jag trodde, men inte jättebra. Han kan också bli bättre med övning. Lite stel kanske.

Gudrun & Peter: Jag hade inga höga tankar om politikern och jag har inte ändrat mig. Stel, tycker jag och inte så mycket till taktkänsla. Fast jag har en känsla av att hon kan överraska, men jag hoppas att hon åker ut snart!

Resten kommer om en liten stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar