lördag 30 januari 2010

Handboll och shopping!

Idag har jag spelat handbollsmatch mot Hallby i Jönköping. Vi spelade riktigt bra handboll under vissa perioder, men vi missade rätt så många frilägen, mest jag.. Så om vi hade satt alla bollar hade vi vunnit, surt att veta det, att om jag hade satt mina bollar så hade vi vunnit... Så vi förlorade med 17-15..
Efter handbollen gick jag och mamma på stan! Så mysigt! Det var längesen mamma och jag gjorde något tillsammans! Vi åt lunch på "la dolce vita", mumma!! Sen gick vi lite på Gina Tricot, H&M, Din Sko, Indiska m.fl. Här kommer lite biler på vad jag hittade!

Vitt spetslinne och jeansskjorta från
Gina Tricot

Svart t-shirt från Gina Tricot, syns inte
att det är en ficka på..

Linne från H&M

Tunika från Gina Tricot
Converse från Nilsons

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar