söndag 24 januari 2010

Vår tack!

Jag vill ha vår, nu!!! Igår kom mina kläder, skor och väskan jag beställde från HM. Tyvärr var inte riktigt allt med, men det kommer snart hoppas jag! Lägger ut bilder senare! När jag fick mina kläder m.m började jag längta så till våren. Okej, det har jag gjort sen jul ungefär, men nu blev längtan ännu värre! Hoppas att snön börjar smälta i början av mars iaf! Annars blir jag riktigt deprimerad!

Jag fikade nyss med min pappa och bror. Riktigt mysigt! Jag åt semlan som de tog med från farmor igår, så god!! Tack farmor! Jag säger bara att min farmor är bäst på att baka, det ni! hihi! I eftermiddag ska vi till mormor och morfar i nässjö och äta middag. Det ska bli jättetrevligt, för jag har inte träffat dem på så länge!

Ha det gött!!
Pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar