onsdag 2 februari 2011

Livet..

När jag var ute och gick innan funderade jag på vad jag verkligen vill göra med mitt liv.. Är det bara meningen att man ska skaffa sig en bra utbildning, ett bra jobb och en familj? Det känns inte som det räcker, vill göra något stort med mitt liv. Har mina små funderingar och mina drömmar, men tänker inte skriva ut alla här ;) En sak som är säker iaf, är att jag ska ut och resa mycket. Inte bara för att sola och bada, utan för att se världen, uppleva nya saker och samla på erfarenheter! Låter det inte bra? ;) Då ska vi bara se till att uppfylla dem också!
Nej, nog med tankar om det nu. Ska leva i nuet och vara glad och lycklig. Se positivt på allt! Carpe Diem, eller hur var det? :)
Grekland, saknar! Ser ganska så röd ut på bilden ser jag nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar