onsdag 16 februari 2011

Spontant

I eftermiddags var jag nere på stan med mamma en stund. Skulle hjälpa henne att handla och sedan skulle jag till Lindex för att leta efter en bh. Hittade faktiskt en :) Nu kom jag precis hem från stan för andra gången idag. Fick inte tag på allt första gången när vi skulle handla, så fick åka till ett annat ställe. Jag ska baka två efterrätter tills lördag (då jag fyller år) och då behöver man ju en del ingredienser. Var även och tog ett till hål i mitt öra (bild kommer imorgon!). Fick en idé helt spontant igår när jag var på stan med Malin att jag skulle kolla om det fanns någon tid. Den tidigaste var idag vid halv åtta, så nu är det gjort! :)
Ikväll blir det att titta på "Glee" och sedan ska nog mamma och jag ha lite filmmys idag igen och se på "Dear John". Igår blev det "I Rymden Finns Inga Känslor" ;)
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar