söndag 13 februari 2011

Rapport från SM

Hemma från Göteborg och Kungsbacka. Vi har haft väldigt kul, men tyvärr räckte det inte för att gå vidare. Vi förlorade alla tre matcher, men vi hade faktiskt inte samma förutsättningar som alla andra lag, men vi spelade väldigt bra ändå! :) Kan ju säga att vi spelade mot Skånela, ett Stockholmslag, som är bland de åtta bästa i Sverige och Gustavsberg, som ligger bland de tio bästa, tror jag att det var..
För migsjälv gick det helt okej, kunde däremot inte vara med och spela i dagens match. Sträckte muskeln i armen, som jag har haft problem med länge, en gång till. Vet inte hur jag ska göra nu. Antingen vila från handbollen i några veckor, eller försöka så gott det går.. Ska prata med en jag känner som kan sådant där!
Nu ska jag gå ner och äta hemmalagad mat! Ska bli jättegott, med tanke på all snabbmat vi har ätit nu. Har ätit handburgare med pommes två dagar i rad. Usch, inte bra..

Tog bara några få bilder och jag lovade att inte lägga upp dom, för personerna på bilderna gillade inte dom.. Hmm.. Men denna kan jag ju lägga upp iaf!? Kul bild, men men ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar