onsdag 19 augusti 2009

6 månader kvar! HJÄLP!

Nu är jag hos mormor och morfar i Nässjö! Kom hit vid tolv ungefär, då gick jag på Kappahl och köpte ett par nya strumpbyxor. Det är jätteskönt att komma hemifrån lite! Men jag ska åka hem om knappt en timme..
Erik var idag på sjukhuset och tog bort gipset och röntgade handen/armen, och båtbenet var inte brutet! Grattis Erik, eller vad säger man? ;p

Sen så kom jag på en sak till idag! Det är exakt sex månad kvar tills jag fyller 16 och får börja övningsköra! Tiden går verkligen jättesnabbt! Snart är det bara fyra månade kvar till jul ju! Börjar nedräkningen när skolan börjar, haha!

Och så är det bara 9 dagar kvar tills stadsfesten med! Det ska bli så kul att se och lyssna på alla artister och träffa så mycket folk! Ska ta en massa bilder som ni ska få se sen,

pussss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar